No i wyszło szydło z worka , a właściwie z łożyska .
Po wymianie na nowe łożysko , wykres prędkości na lewym kole uległ radykalnej poprawie .
Na prawym przednim kole jeszcze nie wymieniłem łożyska ,
Po skanowaniu błędów , wywala błąd C1034 , okresowa usterka czujnika prędkości prawego przedniego koła .
No ale na to mam już lekarstwo .
Drugie nowe łożysko już czeka aby je zamontować .
Nie mając do dyspozycji prasy , wyciskarki , podparłem się specjalnie zrobioną wyciskarką śrubową , dwie śruby fi 20mm zespawane łbami do siebie plus osobne dwie grube blachy grubości około 6 - 7 mm z otworami oraz "mniejsza szajba podkładka"
do wyciskania łożyska .
Przy odpowiednim ustawieniu blachy i szajby mogę tym czymś od biedy wycisnąć stare i po
przełożeniu blach wcisnąć nowe łożysko w gniazdo wkręcając nakrętkę że nie wspomnę o piaście .
Po wymianie na nowe łożysko , wykres prędkości na lewym kole uległ radykalnej poprawie .
Na prawym przednim kole jeszcze nie wymieniłem łożyska ,
Po skanowaniu błędów , wywala błąd C1034 , okresowa usterka czujnika prędkości prawego przedniego koła .
No ale na to mam już lekarstwo .
Drugie nowe łożysko już czeka aby je zamontować .
Nie mając do dyspozycji prasy , wyciskarki , podparłem się specjalnie zrobioną wyciskarką śrubową , dwie śruby fi 20mm zespawane łbami do siebie plus osobne dwie grube blachy grubości około 6 - 7 mm z otworami oraz "mniejsza szajba podkładka"
do wyciskania łożyska .
Przy odpowiednim ustawieniu blachy i szajby mogę tym czymś od biedy wycisnąć stare i po
przełożeniu blach wcisnąć nowe łożysko w gniazdo wkręcając nakrętkę że nie wspomnę o piaście .