No tak ... to wygląda po wymianie czujników ABS oraz wymianie przegub kulowy
Po wykasowaniu błędów , po krótkiej jeździe pokazały się znowu .
Nie wspomnę o innych błędach , ale te to akurat opanowałem ,
CZUJNIK STOPU STOP ; CZUJNIK STYCZNIK ŚWIATŁA STOP ;
CZUJNIK ABS PRZÓD L/P LAND ROVER FREELANDER 00-06
CZUJNIK ABS TYLNY LEWY LAND ROVER Freelander 1.8
że nie wspomnę jeszcze o .... ale za taką cenę to na razie niech leży na półce i czeka ;
POMPA ABS 10092508543 FREELANDER I
pozostał mi jeszcze do wymiany czujnik wciśnięcia pedału gazu , jest ukryty za pedałem .
Zastanawia mnie inna kwestia , po usunięciu błędu , odpaleniu silnika wszystko jest niby w porządku lampki na konsoli gasną , więc można jechać ....
i tu zaczyna się cyrk , jazda spokojna , na konsoli ok , lampki ciemne . Przy próbie hamowania , owszem hamuje i tu wkracza do akcji ABS tak że
autko nie zachowuje się jak powinno . I od razu choinka świeci w konsoli . TC , ABS , HDC i następuje blokada kół ,
jakby było mało do szczęścia to na dokładkę jeszcze dołączył i świeci jeszcze ten na czerwono z wykrzyknikiem i wtedy hamowanie jest takie jak powinno być .
Podejrzewam że po prostu trzeba wyregulować ustawienie czujników ABS w gnieździe bo kontroler główny dostaje świra i uruchamia pompę ABS-u
A dlaczego ?
No właśnie .. .. jak widać na poniżej załączonym obrazku ,
wykres testu wskazuje winowajcę , winowajców całego zamieszania .
Po wykresach widać że coś niedobrego dzieje się z czujnikami na przodzie .
Nie chciałbym się wymądrzać , ale gdzieś na angielskich forach spotkałem się z opinią że to może świadczyć o bliskim końcu łożysk ewentualnie "ścieżki" magnetycznej .
Ale głowy nie dam .
To na razie tyle .
Po wykasowaniu błędów , po krótkiej jeździe pokazały się znowu .
Nie wspomnę o innych błędach , ale te to akurat opanowałem ,
CZUJNIK STOPU STOP ; CZUJNIK STYCZNIK ŚWIATŁA STOP ;
CZUJNIK ABS PRZÓD L/P LAND ROVER FREELANDER 00-06
CZUJNIK ABS TYLNY LEWY LAND ROVER Freelander 1.8
że nie wspomnę jeszcze o .... ale za taką cenę to na razie niech leży na półce i czeka ;
POMPA ABS 10092508543 FREELANDER I
pozostał mi jeszcze do wymiany czujnik wciśnięcia pedału gazu , jest ukryty za pedałem .
Zastanawia mnie inna kwestia , po usunięciu błędu , odpaleniu silnika wszystko jest niby w porządku lampki na konsoli gasną , więc można jechać ....
i tu zaczyna się cyrk , jazda spokojna , na konsoli ok , lampki ciemne . Przy próbie hamowania , owszem hamuje i tu wkracza do akcji ABS tak że
autko nie zachowuje się jak powinno . I od razu choinka świeci w konsoli . TC , ABS , HDC i następuje blokada kół ,
jakby było mało do szczęścia to na dokładkę jeszcze dołączył i świeci jeszcze ten na czerwono z wykrzyknikiem i wtedy hamowanie jest takie jak powinno być .
Podejrzewam że po prostu trzeba wyregulować ustawienie czujników ABS w gnieździe bo kontroler główny dostaje świra i uruchamia pompę ABS-u
A dlaczego ?
No właśnie .. .. jak widać na poniżej załączonym obrazku ,
wykres testu wskazuje winowajcę , winowajców całego zamieszania .
Po wykresach widać że coś niedobrego dzieje się z czujnikami na przodzie .
Nie chciałbym się wymądrzać , ale gdzieś na angielskich forach spotkałem się z opinią że to może świadczyć o bliskim końcu łożysk ewentualnie "ścieżki" magnetycznej .
Ale głowy nie dam .
To na razie tyle .